Tuesday, June 4, 2013

Pengenalan handphone murah secondhand


Assalammualikum semua , alhamdulilah dengan izin Allah saya dah berjaya membuat blog untuk Hp murah secondhand . Hp Murah Secondhand adalah nama page saya di facebook dan Alhamdulilah dengan rahmat dan rezeki darinya saya dah mempunyai ramai customer dan ramai likers (kira penyokonglah) hehe , di facebook fan page kami , okay hp murah secondhand bukan sahaja focus pada hp original dan secondhand akan tetapi kami juga focus pada handphone clone , mungkin ada di antara pembaca yang tahu apa tu handphone clone dan ada yang masih keliru beza handphone clone dan juga original okay mari saya terangkan disini handphone clone  Samsung terbahagi kepada 3 pembuat iaitu SAMSUNG MALAYSIA , SAMSUNG KOREA DAN SAMSUNG CHINA . handphone Samsung Malaysia Ramai yang sebut 'Original' Samsung Koreabiasanya disebut 'AP' iaitu diimport tanpa permit dan Samsung China kualitinya agak rendah , kualiti handphone keluaran MALAYSIA dan KOREA kualitinya 99% sama dengan yang Ori . 

  • Malaysia - Kualiti (AAA) Software (AAA)
  • Korea-Kualiti (AAA) Software (AAA)
  • China-Kualiti (A) Software (A)

Jadi disini saya terangkan secara ringkas handphone yang berkualiti tinggi dan rendah , :)  itu saja yang saya boleh sharekan disini harap bermanfaat pada anda semua , :) ^^ happy shopping  Assalammualikum . 

No comments:

Post a Comment